Vill man så kan man….

Då har ännu en helg förflutit och jag är redo att ta an arbetsveckan som kommer.  En helg i nykterhetens tecken trots fest.. ett egenhändigt val dock. 🙂  Efter Danmarkstrippen så kändes det helt rätt att göra så. Fick i mig halva sommarens ranson då tror jag.

Fredagen spenderades med Junior o Jazz som dök upp mot kvällningen.  Inte många knop precis.  Uppkrupna i soffan o tjötade lite samtidigt som tv:n stod på.. Fråga mig dock inte vad vi kollade på.

Lördag så var det så dags för fest.. ”Sista festen i huset” hos väninnan  innan hon flyttar från sitt lilla paradis och sätter sig i en lägenhet.  Vi blev väl dryga 15 personer som dök upp.. Vid 14 startade det upp och trots det såg lite mulet ut när vi kom så sprack det sedan upp i SOOOL.. Underbart.  Där satt vi i solgasset och njöt.. Vissa av alkohol och jag av vatten.. Gick så bra så.. 🙂  Jag och Jazz hade bestämt redan innan att det inte skulle bli en helkväll vår festkväll där slutade vid 19:30 tiden… Då hade flertalet av gänget blivit Rejält tankade… om man säger så.. 🙂

Innan vi hann vi ju även med att grilla.. det var underhållning för grabbarna som skulle grilla hade aldrig använt ett sånt ”grillrör” som man inte skall använda tändvätska i…. det blev ett skådespel om man säger så.. haha.. 2 stycken som står där och försöker få igång den..  O vips fick jag se något som jag aldrig sett förut… Jazz med en giftpinne i munnen.. Hallåååååå

image

Nu vet jag att han brukar ta sig en festcigg ibland…. dock har jag aldrig sett honom göra det i min närvaro.. så detta var första gången.. Då han snusar annars och jag varit ganska tydlig med vad jag gillar cigaretter så är han tydlig med att detta är inget han kommer utöka.. *L*

Lördagskvällen spenderades hemma med Junior… Melodifestivalen och han försvann snabbt ner på sitt rum o jag och Jazz blev kvar själva.. *L*… Rätt låt vann kan jag bara säga.. o detta inte pga av hens utseende.. hen hade en sjujäkla pipa o underbar låt.

Söndag… o dess jäkla söndagar som tar knäcken på oss.. Även denna söndag blev en jobbig sådan… efter tandagnisslande och tankar fram och tillbaka kommer vi fram till att vi är sjukt dåliga på att skicka ut rätt signaler till varandra.. blev rätt förvånad båda två när vi kom fram till varför det blev pannkaka av sexförsöket förra helgen var inte som vi trodde.. Jag kände det som att han inte ville/kunde.. o han kände det som jag inte ville/kunde.  Men man blir ju så förbannat trött på att prata om allt med. 😦  Vi kom fram till att vi måste ta till knepet planering.. vi måste planera in sexet för att komma in i det igen… o vips låg vi där nakna och hade bästa sexet på länge… Vi kan om vi vill.. det jäkliga är att vi är så förbannat osynkade.. Så nu har vi lovat varandra att planera in synkningarna.. osexigt, oromantiskt ja…. men vi måste.   För just nu är det ju bara den delen som rör om det.

Vill man så kan man….

One thought on “Vill man så kan man….

  1. Om nu planering ger ”bästa sexet på länge” så är det väl helt enkelt the way to go, eller rättare sagt, to come 🙂

Kommentera

