Att ta vara på en torsdagseftermiddag

När jag kom hem idag så riktigt slogs jag av värmen som mötte mig. (har ju ac i bilen o man nästan hann glömma bort HUR varmt det är en dag som denna)

Jag och Junior gick och köpte oss en varsin mjukglass och satte oss i trädgården… o efter det så blev jag sittandes där under trädet.  En kaffe och mobiltelefon i handen.  Timme på timme tickade på… Snacka om att ta vara på en torsdagskväll av sommarvärme

eftermiddag
En tvättmaskin hann jag starta upp och sen hänga ut och torka.. Skall väl strax plocka in den för det behövs nog inte mycket tid för den att torka.

Imorgon är det fredag… Då åker Junior till sin pappa. (Junior har ju nu varit hos mig i 2 veckor… det har gått över förväntan)…. o Jazz kommer ner till mig.   När vette sjutton men det blir när det blir.

Lördag blir det en av våra berömda Pubvändor.. Klockan 13:00 möter vi upp gänget för att hinna beta av X antal pubar.  Öl är gott. 🙂

Söndag…. hoppas jag att det inte är så man är bakis.. för då är det dags för ”Megaloppis i Majorna”…. o jag har alltid lyckats missa det.. Vill inte missa det denna gång.. Må det för fasiken vara bra väder då!!!!

Megaloppis, Majorna
Vem vet… Kanske gör en jäkla massa klipp där… :-).. försöka duger…  Kul att se hur det är i alla fall.   🙂

Så vad skall ni andra hitta på en helg som denna då?

2 thoughts on “Att ta vara på en torsdagseftermiddag

  1. I morgon ska vi åka in till Torrevieja och se gå på u-båtsmuseum och utöva lite sight seeing och lördag dag är oplanerad medan kvällen ska ägnas åt att först äta gott och sedan gå se någon Cher-imitatör uppträda i all sin prakt. Sol, glass och tapas lär det också bli i någon ordning. 😀

  2. Hångla järnet. Det ska jag göra! 🙂
    Och skratta, äta gott och dricka iskallt vitt vin i solen också såklart 😉

    Önskar er en mysig helg Ia!

Kommentera

