Jag älskar verkligen. ….

image

Min balkong. … min inglasade balkong

Morgonkaffet intages nu här när de andra två snusar gott. (Ja junior ville visst inte åka hem till pappa igår)  Det är tyst o lugnt. ..hör iofs E20 utanför men den överröstas av fågelkvitter. … o man kan andas. . Tror det är ca 18 grader nu. Häääääärlig.

Får jag bara ordning på ”möblemanget” här ute så blir jag ännu lyckligare.

Jag är så förbannat lycklig att det är löjligt.  🙂   o idag skall jag, Jazz o bästa gänget spendera dagen ihop.  Till o med junior skall dyka upp en vända. Som 18 åring har jag lovat honom att jag skall bjuda honom på en öl. Min lille skrutt. 🙂

Ha det så kul alla så hörs vi på söndagskväll. …eller kanske måndag. 

Adios amigos

Kommentera

