Helgen <3

 

wpid-20140524_115445.jpg

 

Jag och Jazz tog oss ner till stan för att äta frukost innan pubvändan och det gjorde vi såklart… men vi stannade även till och röstade.. så jävla smidigt det var, man behövde inte ens ha röstkortet eftersom de skrev ut den på plats.  O ni som inte ens tog er ner för att rösta… SKÄMS på er!!

Pubvändan blev lika rolig som vanligt.. Så härligt mysiga vänner man har.. Är så glad för att vi har sånt gäng omkring oss.  7 ställen senare tackade vi för oss… Då var Ia full och fin.. men tacka fasiken eftersom min älskade Jazz hade lyssnat på hur gott jag tycker Caipirinha är….. o hur gärna jag någongång skulle vilja prova Long Island Ice Tea

wpid-20140524_144853.jpg
wpid-20140524_172854.jpg
O Caipirinhan var lika underbart god som jag annars tycker… Fasiken är den nästan den godaste drinken jag vet.. LIIT däremot… nja.. hade missat att man kan få den med Cola i… gillas inte.. Älskar Cola men inte en drink.  Att det var vodka, gin, tequila, rom och cointreu i gjorde det inte lättare… haha*  Men nu har jag druckit den i alla fall.

wpid-20140525_144729.jpg
Söndag bestämde vi oss för att äta ute tillsammans med Junior..  Vi testade det omtalade ”Moon Thai Bar”  uppe vid Avenyn… o det var faktiskt inte bara inredningen som var häftig.. maten var jäkligt god med.. Mums.

Kör Jazz till centralen på kvällen o vi inser att vi hade en sjukt mysig helg denna helg…  Inte en uns av dåliga vibbar från mig.. men så hade vi massa sex med.. trots junior var hemma… haha… tissel och tassel o hemligheter. 🙂

Men veckan kommer nog gå fort…  vi får väl se om jag åker upp till honom eller om han kommer ner hit igen.. Hursomhelst så kommer vi vara tillsammans.

Idag åkte jag för att fixa naglarna… idag blev det med mer nagellack.. o jag sa att denna gång så är jag inte rädd för färger…. eller vad säger ni??. 🙂

wpid-20140526_195625.jpg

 

Tog inte lika lång tid denna gång.. bara 2 ½ timme.. 🙂

Kommentera

