Hippie-Ia

Jazz berättade i helgen att han VERKLIGEN hade sett mig som en ”Hippie” när vi började träffas.. eller INNAN vi började träffas kanske man skall säga.  Detta pga bilden jag hade på dejtingsidan… Den röda, röriga håret tillsammans med min ”militärgröna” jacka satte stämpeln på mig.  Han var tvärsäker på att jag hade typ sneakers, batiktopar och långa kjolar… och osminkad.haha*

När han sen träffade mig hade jag iofs den gröna jackan (favvojackan fortfarande), det röda håret men därefter så tog det stopp. Enligt honom hade jag svarta byxor, svart topp och svarta stövlar.. Långt från den där hippie-ia som han trodde han skulle träffa.   

hippie

 

I helgen så sa han att han tyckte jag var lik Janis Joplin… Ja innan hennes sönderknarkade år förstås… haha*.. o visst kan han ha en poäng… så pass att jag faktiskt kollade efter runda färgade solbrillor i helgen när vi var på stan innan pubvändan… haha*.. Hittade runda ja, men inte som var färgade … de runda som fanns var mer ”John Lenon-stuk” så det funkade ju inte riktigt.. *L*

janis

 

…… o andra sidan så var det ju inte första gången jag hörde att jag var lik Janis Joplin….  🙂

One thought on “Hippie-Ia

Kommentera

