Det gör jag med <3

Jag har ett fotografi på mig och Jazz som omslagsbild som jag verkligen älskar.    Och idag så satte jag in en annan bild som profilbild som jag älskar.  Den är på mig och Junior under vår sista pubvända som han dök upp på en snabbis.

Det är en bild som jag själv är nöjd med hur JAG ser ut och att min älskade Junior är med på den bilden gör den komplett.

Jag skickade ändå en fråga till Junior på´chatten om det var okey om jag satte den som profilbild trots att han var med

– Helt okey

Jag skrev sen att jag verkligen tycker om den bilden och får då som svar:

– Det gör jag med ❤  

Min älskade lilla plutt… som är allt annat än plutt numera.

Det värmde mitt mammahjärta vill jag lova.

One thought on “Det gör jag med <3

Kommentera

