Starten

sovmorgon

 

Äntligen fick jag mig en sovmorgon.. okey bara till 7:30 men inget alarm som väckte mig i alla fall.  O Ia är nöjd.

EN weekend som iofs blev lite förändring med tanke på att jag SKULLE på en utekonsert… men det urusla vädret gjorde att jag avstod…. o det gjorde jag rätt i för jag såg bilder från de som var där.. Hugha. I så fall hade jag det gott här hemma i soffan, under filten och ett glas vin.. Själv.

Junior är ju hos sin pappa.. Jazz fick lite mer jobb så han kommer inte förrän idag när han är klar.   Men denna helg ensamma hemma utan barn… Ni kan tänka vad som kommer ske här… hehe*

images

 

 

Kommentera

