Först går det upp, sen går det ner och sen går det upp igen….

Då var man hemma efter att jag svängde förbi mamsen för att låna hennes telefon.  Slog numret till Facket och höll tummarna.

YEEEEEEEEES!!!!

Det är ett avtal som det är möjligt att avbryta och jag har 1 månads uppsägningstid.

Nu kan man andas igen…  och kanske sova inatt.. sov som en potta skit för tankarna bara yrde.

Det känns extra skönt då kvinnan ringde mig idag på jobbet och frågade om jag kunde komma dit imorgon på lunchen.. för att möta 2 säljare (där en av dem var den ”dokusåpasnubben”) … samtidigt så ville hon bjuda på lunch..
”Äter du sallad??”

Fick ta till en nödlögn för att kunna ta ledigt snabbt imorgon.. Jag vet ju inte hur lång tid det tar så jag bad om att vara ledig på eftermiddagen.

Det går bra nu…….. 😀

8 thoughts on “Först går det upp, sen går det ner och sen går det upp igen….

Kommentera

