Nu ska jag grilla dig….

Dokusåpasnubben utbrast med ett skratt när jag kom in i lokalen där vi skulle käka lunch

– Nu skall jag grilla dig……. på ditt psyke

– Helt okey – så länge du inte grillar mig på vad jag kan om maskinerna ni säljer, svarade jag

Isen var bruten och en timme senare hade jag i stort sett rott hem ett nytt jobb.   Både dokusåpasnubben och chefen sa till mig att jag skulle passa som handen i hansken hos dem.  ”Som du förstår så vill vi ha dig här”  

Det som är kvar är att hon skall ringa min referens (som är min största fan och vet precis vad jag kan) och sen skall hon kolla sommarschemat för att se NÄR det passar bäst att börja.  Det skall ju finnas någon där som kan ta hand om mig.

Happy Happy Happy

 

9 thoughts on “Nu ska jag grilla dig….

Kommentera

