FAN va segt det är…..

Snart en vecka utan telefon.. o det är så sjukt med tanke på att det finns en Ajfån här hemma och ett simkort på mitt telefonnummer där det finns 2 veckor kvar att ringa för…. men dessa jävlar är ju inte kompatibla.. 😦

Mitt telefonnummer är Comviq och då jag inte har en telefon som tar det så är det kört… o Ajfånen är låst på 3… o det Simkortet á la kontant kommer ju inte.. har väntat i 3 dagar nu… 1-3 dagar stod det på deras hemsida.  😦

Jag hittade min gamla Sony Xperia 8 (min första smartphone) men den är självklart urladdad o ”fel” sorts laddarsladd.. såklart… o den sladden har jag förstås slängt sedan länge.

Börjar ledsna på att vara utan koppling till livet… 😦

Att Jazz kommer imorgon och jag då ändå kan ”leva på hans mobil” är ju en sak… men att jag måste ringa det nya företaget imorgon.. visst.. jag sitter i telefon hela dagarna men man sitter ju i öppet landskap så kan jag ju inte gärna ringa då.. (funderar på att göra det på lunchen..  på mina kollegors lunch för då är jag LITE mer ensam i min hörna i alla fall)

Trodde aldrig att jag skulle sakna en telefon så mycket som jag gör.

 

2 thoughts on “FAN va segt det är…..

Kommentera

