Slutsats

bok

 

Då har jag läst ut ”22/11 1963” av Stephen King… 790 sidor har plöjts genom de sista veckorna och boken får Godkänt från mig.. Vilket iofs är dåligt betyg med tanke på hur sjukt bra jag har tyckt hans tidigare böcker varit.  Denna bok är intressant med tanke på tankevurpan man kan få när man tänker just på… ”Tänk om…. ”

Däremot tycker jag den var onödigt lång… så mycket ”utfyllnadstid” som inte behövdes.

Men mest förvånad blev jag när jag läste eftertexten… där skriver han om hans son Joe Hill…. Ni som inte vet vem han är.. Han har skrivit en av de bästa böcker jag läst… Så läskig så.  Så har ni inte läst ”Horn” av honom så gör det.

Den killen har helt klart ärvt Stephen Kings läskig-författarådra

Kommentera

