Ideala Mannen

Läste hos Mandy om hennes Ideala Man som för henne varit allt annat än idealman när väl kärleken slog ned.

Ja nu snackar vi utseendet.. Vi kvinnor FÅR vara ytliga och prata utssende. 🙂

 

 

För mig själv har det ändå på något sätt blivit som jag trott.. Har prickat av listan för varje gång jag träffat någon ny.. Sen kanske jag iofs dragit bort något som fanns på parnern innan dock. 😦

Min idealman är lång, bredaxlad,  tränad eller i alla fall grov, mörkhårig (eller kal på huvuvdet), ”kantigt” utseende, lite hår på bröstet.

* Första kärleken – 180 lång, smal/spetig, mörkt längre hår och inget hår på bröstet

* Juniors pappa – 180+ cm, normal kroppshydda,  cendrefärgat kort hår, inget hår på bröstet

* Lilla Ängelns Pappa – 195 cm, normal/lite grövre kroppsform, ljus kortsnaggad, lite hår på bröstet

* Mannen – 177-180 cm, tränad kroppsform, brunt kortsnaggad

* Jazz – 190 cm,  bredaxlad, normal kroppsbyggnad, mörk kortsnaggat/rakat och lite hår på bröstet.

Jazz är den ende som har det där ”kantiga” ansiktet som jag gillar.. Markerade linjer så att säga. Klart jag är väldigt partisk men Jazz slår dem alla med hästlängder… Ujuj

Och det absolut bästa är att han är MIN MIN MIN.  ❤

5 thoughts on “Ideala Mannen

  1. Reblogga detta på Christer.L.Hansson och kommenterade:
    Hade ett intressant snack med en kompis (kvinna) häromdagen om huruvida hon hade en idealbild av män eller inte så jag lånar det här blogginlägget som ett exempel på hur vi skapar bilder av våra idealpartners

Kommentera

