Måste man så måste man

remove

Jag håller på och rensar för fullt här för inför höstens inflytt och just nu är det kartonger och påsar som står här som skall till återvinningen.. eller nja.. återvinning i form av Second Hand.  Har ringt runt lite för att pejla vilket ställe som är öppet, som har rätt inlämningstider osv… Känns faktiskt riktigt bra… Att få röja ordentligt.. (Tackar gudarna att jag redan gjorde den stora rensningen när Renova var här och hämtade grejer)

Problemet just nu är ju värmen.. man orkar inte riktigt göra allt på en gång.. får ta lite i taget så det är skönt att man har lite tid på sig. Tycker mer synd om Jazz, han skickade en bild på hur hans vardagsrum ser ut nu.. haha.. jojo.. han har inte rensat sedan länge om man säger så…

Tanken VAR att jag skulle rensa ordentligt idag men igår eftermiddag höll jag på att få värmeslag och tänkte att NEJ… jag måste vara vid vatten så idag så blir det Havet.

Rensningen springer ju inte ifrån mig precis.  🙂

Kommentera

