Styr upp

social

Min sociala ådra skall få sitt med denna vecka.  Har just bokat upp en dejt med en kompis på tisdag. Hon och jag brukar träffas varje sommar för att dricka Strawberry Daiquiry på Rest. Bitter.. Dessvärre har den restaurangen lagt ner så vi får helt enkelt hitta ett alternativ.

3 andra krokar har kastats ut.. en till väninnan som flyttade uppåt landet för ett par år sen..  hon är här nere på besök så jag försöker få till något med henne.   Även Hundvaktens mamma (gammal kollega) har jag försökt få till något med.. Lovade henne sist vi snackade att jag skulle höra av mig när jag får semester.

Pubvändarväninnan skall jag försöka träffa med.. om inte annat än att få med mig Jazz solbrillor som han glömde där.. Hon har börjat jobba igen men kan ju träffa henne efter arbetstid… En öl kan man nog locka henne med. 🙂

Någon annan som jag inte hört av på länge kastade iväg en invit till torsdagen.  Sabaton spelar tydligen i Stenungsund på torsdag,….. Den personen var Hockeykompisen… Det var länge sen vi tjötade han och jag.. Nu är jag ju inte så jätteförtjust i Sabaton så det blir nog inget… Däremot så skall jag se till att vi träffar honom när det är dags för Daughtry i oktober då han skall försöka komma dit….. tror att JAzz och han kan komma riktigt bra överens… de är rätt lika till sättet när jag tänker efter.. haha*  Jag har sett att han har statusar gemensamt med en ny brutta som jag inte sett förut.. O med tanke på hur mycket det varit det sista så är det nog där mellan dem.   Kul för honom. 🙂

3 thoughts on “Styr upp

  1. Jag har också försökt styra upp mitt socialliv lite, men vad fan! Jag känner helt enkelt för många människor för att hinna med. 😛

Kommentera

