Färg…..

Jamen hur duktig är jag inte egentligen? Med tanke på att jag är rädd för färger? Långklänningen kommer bli en favorit helt klart. Har tvättat den idag och var lite orolig att den krympt i tvätten men icke. Jag måste testa den där blå/grön/turkosa varianten med… 299:- för en klänning är ju inte det dyraste precis.

image

Joyköpet som jag var sjukt nöjd med i provhytten får jag se när jag kan använda den. Då den är långärmad så känns den inte lika sommrig. Svårt att få till en bild där den ser okey ut.

image

Men som sagt… Vågat för att vara jag. 

2 thoughts on “Färg…..

  1. Snyggt! 🙂

    Jag städade ur klädkammaren igår kväll och hittade några gamla, men fullt användbara sommarklänningar. Jag behöver egentligen inte köpa kläder på flera år tror jag. 🙂

Kommentera

