Att springa på ett gammalt ex

Idag när jag satt på restaurangen tillsammans med Norrländskan och hennes dotter går en man förbi, han kollar på mig och jag på honom… båda fastnar i varandras ögon.. som om både tänkte.. ”Vart jag har sett honom/henne förut?”  Han hinner gå förbi några meter innan jag kommer på vem det är.

Konstnären.

Vi är ju fortfarande kompisar på Fejjan, varför vet jag egentligen inte då vi inte pratar där alls… många år sen vi hängde.  Han var dock mycket snyggare på bild… om man säger så.

Han hade blivit gammal…. haha*

2 thoughts on “Att springa på ett gammalt ex

Kommentera

