Men va faaaan.

Idag har jag ju skruvat ihop min egensnickrade hängare…. Nog för brädan kom från Juniors säng och kostade inget så kostar ju de själva hängarna en del… Så det kanske hade varit billigare att köpa en färdig, så att säga.. Problemet var bredden på den. Nu har jag fått den så den täcker hela

Vaddå vattenpass, jag körde med ögonmått… Det skall väl synas att man gjort den själv??  🙂

 

DSC_1250-1

 

Men… ena skruven satte sig fel o när jag körde med skruvdragaren så körde jag ju sönder skruven.. så nu kan jag varken skruva i den eller ur den… *suck*… Vill ju inte gärna be om hjälp.. haha*

 

DSC_1252-1

DSC_1253

 

Men trots detta så är jag så sjukt nöjd med vad jag gjort… O då skall ni veta att jag inte är den pysslande människan.. Jag lever efter att det finns andra som lever på att göra saker.

 

Nu skall den bara upp i hyllan, o inte har jag några borr heller o jag törs inte riktigt köra direkt i plankan… min vanliga tur är ju att plankfan går sönder.. O andra sidan finns det många sådana plankor i sängen… haha*

6 thoughts on “Men va faaaan.

  1. Visst blir man ”glad”??? 🙂 Men snygg blir den!! Har du ingen tång som du kan skruva ur den med?? Sådan där med lång ”näbb” som man även har avbitare längre in. Plattång eller vad den kallas. Ser ut ungefär som den här
    http://www.pysselparlan.se/tang-platt-smal/425-0
    Den har helpat mig några gånger i besvärliga skruvlägen 🙂 I o m att du når den då den inte är iskruvad borde det fungelifliera.

  2. Det ser ut som en skelögd bläckfisk. Sätt lite blått nagellack runt själva krysset i skruven. Men bara på en av hängarna… Kanske runt den där skruven som blev fel. Då kommer det se ut som om den fått en smocka… 😉 *säger hon som associerar hej vilt*

    • Kul åtgärd… nu behövdes det inte, jag fick bort skruven med hjälp av den ”nyparen” som jag har hemma.. fråga mig INTE vad den kallas… haha*

Kommentera

