Ja jag tjatar… i know

image

…. men jag är så jävla LYCKLIG!!!!!!!!!!

Sitter här ute i min ensamhet med ett glas rose då Junior är nere i sitt rum o Jazz håller på och fixar,  packar för att komma ikväll. Även denna gång har han med sig bilen vilket innebär att han denna gång kommer få med sig det stora köksbordet o tv:n… men det är ett sidospår… tillbaka till lyckan.

Jo jag sitter här med ett glas rose o kan njuta av den utan att noja för att ”nån” skall supa upp allt o sen köra igång ett krig (Mannen), jag är lycklig för att jag har en kärlek i mitt liv som litar på mig i alla väder, som är lika o-svartsjuk som jag (har pratat med min barndomsvän som äntligen träffat en man sedan 4 månader som hon är kär i, men han visar svartsjuketendenser) Jag är lycklig för att jag har min sista semester för att på måndag börja mitt nya jobb som känns så sjukt spännande (vem hade kunnat tro det i vintras när jag nojjade över ev. Arbetslöshet. Jag är lycklig helt enkelt.

….. vem hade kunnat tro det när jag satt nere i djupaste hålet för X antal år sen?!?

8 thoughts on “Ja jag tjatar… i know

  1. Jag är så glad för din skull. Jag är själv ganska nöjd med tillvaron, även om den inte inbegriper någon man.

  2. Jag är så himla glad för din skull. Ja, för Jazz skull också förstås, han är lyckligt lottad. 😀

    Det tog ett tag och ibland kändes det tröstlöst, men din tid kom till slut. Faktiskt började den när du var 42, även om det tog en stund till innan det befäst sig ordentligt. Kanske stämmer det att 42 är ett av de bästa åren man har i livet? Nu ser jag fram emot näst år! 😀

Kommentera

