Till slut så hamnade även jag i träskoträsket

image

Jag o jazz var på stan för att HAN skulle köpa skor (vilket han iofs gjorde med) o jqg hittade med dojjor trots att jag inte var ute efter ett par…. men 70% lockade.  Jag har definitivt inte råd men Jazz tyckte dessa hade mitt namn på.  Pris 150:- o han betalade

Skitsköna dessutom. 

De var höga så jag blev lika lång som honom (i strumplästen)  Kan se mig med dessa o min nya klänning från Joy nästa helg när vi planerar en utsväng på stan på lördag…. Kulturkalaset då ju.

4 thoughts on “Till slut så hamnade även jag i träskoträsket

Kommentera

