Det går inte fort…

långsamt

Hoppas att min nye chef är bra på allt annat, för att undervisa kanske inte är hennes grej.. Inte att strukturera upp det i alla fall.. för nu har jag varit på jobbet den andra dagen.  Jag tror jag kommer tycka om henne som person men som ”lärarinna” kanske någon annan gjort så mycket bättre.   Haha*

Till hennes försvar måste jag ändå säga att folk drar i henne hela tiden… så hon visar mer sånt som hon håller på med.. sånt som jag själv troligen kommer hålla på med SENARE…  men att gå genom det som jag skall ha som arbetsuppgift.. kanske vore bra att göra det först eller?  Till slut så fick jag nästan tvinga henne att lära mig det som jag skall lära mig. Som tur var så kan jag ju datasystemet och det var väldigt lika så det gick rätt fort.  Det är ju andra saker som kommer bli svårare att lära sig.  Varorna som vi säljer, rutiner osv.

En av säljarna ville ha hjälp med en sak… o där fick JAG lära min chef hur man gjorde.. haha.. för det var på samma sätt som på mitt gamla jobb.  Lite kul. 🙂

Det som däremot var att alla våra Säljare var inne idag då denna vecka innefattar konferenser, utbildningar och sånt.. o tamejfan så var det så att varenda en kom fram och tog i hand och presenterade sig och hälsade mig välkommen.  Det kändes faktiskt väldigt äkta (kontrast mot mitt gamla jobb där folk som satt i samma byggnad inte ens hälsade på 1 år)

Något som också var kul var att det fanns fler män som såg riktigt bra ut.. Alltid kul att ha något att vila ögonen på. 🙂

Imorgon skall vi ”jobba” till 15 o där stänger vi växeln… Det blir konferens i 3 timmar för att sen avsluta kvällen med middag.

Jag hoppas verkligen att vi får igång min dator så jag kan börja jobba och får klicka sig runt… det är ju så man lär sig. 🙂

Hursomhelst.. Detta känns jäkla bra detta. 🙂

 

One thought on “Det går inte fort…

Kommentera

