En trött hjälte

Jag har en trött hjälte nere som ligger o sover.  Junior har somnat märkte jag när jag gick ner med en skål glass för en halvtimme (för dryga timmen sen så åt vi mat)…. Vid matbordet så pratade vi om vad som hade hänt hos pappan och styvmamman… han hade inte pratat med dem.. inte så att han ångrat sig utan för att de höll på och packa inför en tripp uppåt landet.. de hade en begravning att gå på.. Junior kände att det var lite dålig tajming.. Men de hade kommit överens om att de skall ta ett snack när de kommer hem igen.  

I morgon kväll/natt skall han till en kompis och LAN:a o han frågade om jag kunde hjälpa honom att få hem dator och skärmen på lördag morgon.. Jag skall ju åka till Jazz stad under dagen på lördag så jag lovade honom fixa det på förmiddagen. 

Så med andra ord blir det en ensam fredag, funderade på att ta mig ner på stan eftersom det är Kulturkalaset… jag får se helt enkelt… däremot har vi sagt att vi skall ner på lördag kväll jag och Jazz

Jobbet då?
Jodå… den har bestått av mer datajobb nu då den kommit igång.. inte helt och hållet men jag kan göra lite saker så jag lär mig lite… Nästa nivå är att sitta bredvid någon och lyssna på samtal.. Jag vill ju komma igång och vara självgående. 🙂

…… o massage skall jag få nästa vecka… Löneförmånen med massage var 6e vecka.. Jojomensan… Fina Fisken. 

7 thoughts on “En trött hjälte

Kommentera

