Shopping Shopping

Jag har shoppat… shoppat på nätet alltså… Kommer väl lagom till löningen skulle jag gissa.
 Hoppas verkligen att allt passar för i så fall har jag gjort klipp

2 styck toppar
1 tröja
1 tunika
1 bikiniöverdel
1 bikiniunderdel
2 par Sneakers

…. till en summa för 320:-

Topparna må vara enkla kortärmade sådana men jag gillar ju att använda sådana under ev tröjor och koftor och sånt så.. 🙂

Men hur gick det med färgsättningen som jag fixade med mina klänningsinköp då??

Moahahaha… behöver jag säga mer?

Topparna – 1 svart och 1 vit
Tröja – Svart
Tunika – Vit
Bikiniöverdel och underdel – Beige/svart
Sneakers – 1 par vita och 1 par gråa.

Haha… Ja vad säger man?
En mycket färgstark människa… 😉

3 thoughts on “Shopping Shopping

  1. Känner igen det där med färgvalet.. tittar man i garderoben är det inte någon färgglad och munter sådan 😉 Men det är praktiskt!!! Hahaha Har lyckats köpa ett par turkosa jeans förra sommaren som hängde med i år med och de är faktiskt skitsnygga med en vit topp. Alltid nåt!!

Kommentera

