Hattande

Igår så fick jag mess från min Jazz att han skulle komma från tidigt idag – att han nog skulle komma HEM på förmiddagen.  Härligt att för en gångs skull få fredagskvällen tillsammans.

Hur gick det sen då?

Nja…. Han dök tydligen upp vid 14 tiden (spelar roll eftersom jag jobbade ändå.. ) men han fick åka iväg och hjälpa hans pappa en vända.. Vi hann träffas hemma någon timme innan han fick sticka iväg… Så han åkte iväg med sin pappa upp till hans fd stad… för att sen ta tåget ner igen…. bör väl vara hemma här igen vid 21-22 tiden… Såklart..  

Men strunt samma.. Jag är ensam hemma dessutom.. Junior åkte hem till Pappa och stannar där tills på söndag när han kommer hem igen..  Så nu får Jazz och jag en helg hemma själv.. det var länge sen nu känns det som…  Min vanliga tur blev att den månatliga besöket dök upp igår..  haha*

E man född på skuggsidan tro?

Men det är fredag ändå… Nu skall jag dö på soffan en stund framför dumburken.

Sköt om er därute. 

2 thoughts on “Hattande

Kommentera

