Nerver o plikter

Söndagen är här o jag har kört jazz till Landvetter flygplats tidigt i morse då han skulle iväg på jobb. Dagen kommer tillbringas hemma bara.

Jazz var hemma när jag kom hem i fredags så en fredagskväll tillsammans är inte vanligt.

Lördag, vi åkte till återvinningen med den stora klumpiga tjocktv o lite annat skräp.

Svängde förbi o förtidsröstade… mycke valfrågor nu. Väldigt intressant tycker jag. Hoppas att alla tar sin plikt på allvar   

image

Jag har denna helg känt mig lite konstig i kropp o sinne,  skyller på att jag har mens. Nerverna på utsidan på nåt sätt. .. drog med mig jazz ut i skogen. 5 km över stock o sten… kändes behövligt.

image

Hittade ett underbart ställe. .. hade jag vunnit på lotto hade jag gjort en ”Zlatan”… knackat på o frågat hur mycket de ville ha.  Haha… Jazz höll inte med mig dock som det asfaltsbarn han e.

image

En tidig kväll blev det igår. .. valdebatt o sen film. Lugn o sansat.

3 thoughts on “Nerver o plikter

  1. Hade också kunnat göra en Zlatan om jag hade haft tillräckligt med pengar och hittat det huset med stort H 😉

  2. oh hej, länge sen jag kika in här. Nu ska jag läsa igenom din blogg och jag själv är i bloggsvängen igen! kram M

Kommentera

