Att vänta på räkningar förväntansfullt.

Det är nog första gången i mitt liv som jag väntat förväntansfullt på en räkning… O det handlar inte om något ”Kul” att betala.. utan det handlar om min skuldsituations-räkning som jag mailade inkassobolaget om.  Jag erbjöd dem att betala 1800:- på en räkning som egentligen låg på 4500:-   Idag fick jag svaret .. De accepterar det erbjudandet.   😀

Så till löningen nästa vecka skall jag betala 1800:- med ett leende på läpparna… o kan ta bort den.

Det finns ju förstås en del kvar men känns så sjukt skönt att vara igång.

Kommer ju inte bli lika lätt att betala räkningar på 2000 varje månad men alla bäckar små??

Nej..  nu har jag klarat av tvätt, dammsugning och skall kolla på film.

God Kväll. 🙂

Kommentera

