Hoppas det funkar…

Messade ju Netonnet igår angående ångerrätten och jag fick veta idag från dem att man har 14 dagar trots att man testat den.. Man har rätt att testa och sedan lämna tillbaka den, det viktiga är att den är komplett och i nyskick.  Det där med nyskick är säkert en tolkningsfråga men har man haft datorn i 5 dagar och testat den 3 gånger så bör man ju ha det tycker jag.

Tycker JAG i alla fall.

Så imorgon åker jag förbi butiken efter jobbet och ser om jag får genom returen… Blev dock lite osäker på om det var med en ”tjockare” bok/manual i kartongen.. risken att jag slängt den i så fall o då e det ju kört.. Men varför skulle jag ha slängt den och behållt typ allt annat?!?

Jazz kom hem igårkväll då han och hans kompis var på konsert igårkväll med en favvogrupp så jag fick ha honom hos mig inatt.. Härligt… När jag berättade om mitt hjärnsläpp med datorn så utbrister han

Men herregud.. ta MIN dator istället.. den används ju aldrig o ligger där i väskan.

Jag protesterade.. klart jag inte skulle ta hans dator men han tyckte det var dumt att köpa en när han faktiskt hade en som han inte använde… Nu kan jag ju ändå köra med min gamla dator ett tag till.. den ”svarar” direkt och jag gillar tangenterna och sånt… men är ju rädd att den skall ge upp.. Kan va skönt att ha en backup om det sker…… För den nya datorn kommer jag ju aldrig bli kompis med… om det nu e så att returen inte går genom.

Junior o jag har varit o shoppat lite kläder.. jag behövde lite nya koftor o hittade en sort som jag gillade.. det visade sig att den bara kostade 199:- styck.. Så jag kom hem med 3 stycken.. en i svart, en i blå och en i typ ”vinterrosa” färg.  Sponsrade Junior med byxor o ny tröja… han blev så nöjd.. 600 spänn för jeans och en hoodtröja.. Bra tycker jag allt.

Kommentera

