Att ha allt i ordning igen

Efter gårdagens strul med min dator med eventuell virus eller annat skit på datorn så verkar jag fått ordning på den.. Kan ställa bort Jazz dator igen och använda min.. Efter X antal uppdateringar på ”datadoktorsprogram” som fått scanna datorn så har jag hipp som happ även fått ordning på startsidan som jag sedan något år haft en jäkla konstig sida.. detta trots att det STÅR annan startsidesadress.. helmysko… Men vips så är den borta eftersom mitt virusprogram ”helt plötsligt” hittade en icke säker sökmotor på min dator.. (Jag har google men tryckte väl ändå på rensa).. Det visade sig att den hittade Yahoo som sökmotor, men vart denna legat vette fan för jag har inte sett den i alla fall.   Hursomhelst så är min dator lugn och sansad igen och jag har till och med kollat på Arrow, Revenge och Homelands utan problem.. Inget hackande, inget buffrande och sånt.. den bara visade programmen utan problem.   Nice.  🙂

Mer då… jo jag kom och tänka på gymmet när jag var där att det var fullt med träningshunkar där med kalt huvud (I Like) och tatueringar…. men trots att min Darling inte ens är i närheten av dessa muskelknippen så är min Karl så attans så mycket stiligare än de som var där… haha… det är väl en jävla tur man tänker så väl?   Det var faktiskt väldigt länge sen jag såg en riktigt snygg karl.. Någon som gör att ögonen står ut som råttpittar… haha*

Men nu e det snart dags för sängen… läsa lite, zappa lite,  spela lite Wordfeud innan det är dags för att sova.

En ny dag imorgon… O imorgon är det tvättmaskinen som skall dejtas… Vad är väl en Bal på Slottet???

Kommentera

