Nostalgitripp….. Streets of Fire

Förra helgen så kollade vi på Idol och när en av tjejerna sjöng en gammal goding som hon dessutom gjorde så grymt bra.

Men så fick jag en sån minnestripp… med en av mina absoluta filmfavoriter från 80-talet… o inte fan kunde jag komma på det inte.. hur jag än tänkte.  Så frustrerande

Idag satte jag ut en blänkare på Fejjan.. om hjälp… NÅN måste väl komma ihåg vad filmhelvetet hette?

Ännu en gång så strålade Solen med sin glans… Hon har tydligen inte fått en glömsk hjärna för hon kläckte det som jag själv letat i min hjärna i 6 dagar.

Slutsats…. Det var fasiken bättre förr….. O nu vill jag se filmen igen.  ❤

2 thoughts on “Nostalgitripp….. Streets of Fire

  1. Nja. Solen mindes vilken skådis som varit med och det engelska namnet på filmen, men googlade för att se om det fanns ett svenskt namn också. Det fanns det tydligen inte. 😛 Kul att kunna hjälpa till. 🙂

Kommentera

