Nej jag skall inte vara en pms-häxa

….. speciellt inte då det inte finns någon pms att skylla på.

Jazz e hemma  idag igen o det som borde vara Lovely blir stundvis irriterande. Jag är helt enkelt inte van att ha honom här så mycket. Jag är inte van med det pusskalaset som han får till o inte att han bestämmer att ni e det dags att sova trots att kl är 22… för han brukar lägga sig den tiden eftersom han är uppe i ottan.

Fick backa o be om ursäkt för att jag snäste av honom för han är så pussig.. Försökte förklara att det handlar om ovana med ständigt klängande. Jag är inte så van med sånt.

Men han fick gå o lägga sig själv för jag VILL inte sova nu o jag har ingen bok att läsa såsom han gör.

Tänk att man aldrig blir riktigt nöjd?

6 thoughts on “Nej jag skall inte vara en pms-häxa

  1. Haha – det DÄR känner jag igen! Long time hörru – allt bra med dig annars verkar det som. Bortsett puss-pms:en dårå:-).

      • Mycket har hänt de senaste åren iaf – den saken är klar. Inte över ännu men det blir som den där slagdängan ”bättre och bättre dag för dag”😉. Tog ett steg som jag aldrig trodde att jag skulle våga ta… Men nu börjar allt ordna upp sig – på alla håll och kanter. Även det där sambolivet med en massa klängande i tid och otid😜.

Kommentera

