Balans

 

Just ja… måste ju lägga in ett inlägg där jag balanserar mitt ”pms-inlägg” häromdagen.. när jag kände att jag och Jazz hade varit för mycket inpå varandra.. Jag ”sparkade” ju ut honom i lördags när han åkte ner på stan och träffade några av våra kompisar… Då han inte skulle bli långvarig… haha.. hur tror ni det blev tror ni??

Han kom inrumlandes vid 03:30 … haha*

Dock var han inte bakis i söndags (eller så höll han tyst om det) … så vi tog en vända ner på stan där vi ställde bilen vid Femman och sedan gjorde stan under 4 timmar.. Vi hann med hans älsklingsställe… Science fiction – bokhandeln.. :-)… Det stället där jag bara hittat en enda bok som lockade mig… Denna gång hittade jag faktiskt 2 till och med.. Så nu skall här läsas lite de närmsta veckorna. 🙂

wpid-20141027_204936.jpg
Vi hann förutom det shoppa lite annat smått och gott.. Hade en så supermysig dag där nere på stan bara han och jag.. O han är den mest gentlemannaaktiga mannen jag träffat.. Han nästan kräver att få bära alla kassar,  följer med mig som en liten valp i butikerna och bara ler när jag springer där mellan hyllor och galgar… haha*

Balansen fortsätter idag som sagt med tanke på att han är någonstans i Sverige denna kväll.. Skönt ändå.. skönt att sedan få längta tills han är hemma igen.

One thought on “Balans

Kommentera

