Utmaningen fortsätter

Det bestämdes ju i torsdags när jag och Jazz var på gymmet att nästa gång det var dags för mig att ta mig dit var såsom idag… tillsammans med min ”tränarkompis” som jag har försakat en hel del den sista tiden. Så efter jobbet så tog jag mig hem och bytte om för att ta mig till gymmet och körde igång löpbandet 17:20.  Tränarkompisen kom strax innan 18:00 och ställde sig på bandet bredvid mig… o vi hann gå genom lite vad som hänt sedan sist.  Hon skulle ju gå på ett pass efter löpbandet men jag känner ju att den inte är min grej.. När klockan var 18:45 så tackar jag för mig för denna gång och åkte hemåt.

Under dagen så såg jag att en kompis lagt ut en bild på Ingo´s reklampelare… De hade bensin för 12:78… Det var länge sen man såg en sådan ”låg” siffra måste jag säga… så på väg hem från gymmet så fick jag spontant svänga in där och tanka bilen.. Tänk att det var nog första gången som jag tänkte att det var ”synd” att jag hade mycket bensin i tanken.. haha… fick bara tanka i 15 liter.    Japp…. Man e konstig.

Btw… på gymmet såg jag en bekant person..  har ju sett honom där en gång innan o nu var han där igen.. Han som gått under namnet ”7ehimlen” på min blogg.. min tidigare blogg.. innan Mannen..   Han var sig någolunda lik.. Lite äldre, lite gråare men med mer muskler.. Han var ju vältränad på vår tid… men mer så ”senigt tränad”…. Nu var han mer ”buffig”.. Han såg bättre ut förr i mina ögon.. :-)…. Men som sagt.. äldre och ingen tillstymmelse till sexappeal som han hade förr…

Nej nu skall jag lägga mig på soffan och zappa… o njuta av ensamheten  (Junior kom hem idag o var hemma när jag kom hem… men nu är han puts veck – är  väl ute med någon kompis…. o jag klagar inte.. 🙂  )

One thought on “Utmaningen fortsätter

  1. Hah, det var ju han (7himlen) som gjorde att jag hittade igen dig för länge sen. Av någon anledning googlade jag på sjunde himlen och fick en träff hos dig. Sen dess har jag varit fast 🙂

Kommentera

