Att peka med hela handen

Idag började vi med möte med chefen, dvs Sverigechefen angående jobbet jag håller på och lär mig.  Han är en man som pekar med hela handen när han bestämmer något.  Det är nästan så man bli rädd för karln (tills man lär känna honom kanske.. han är en typisk sådan som man får känna av när man skall be honom om något så att säga)

Det bestämdes att jag är den som kommer ha huvudansvaret av detta jobb.. o jag var väldigt tydlig med att jag vill sitta med henne under resten av hennes tid. Mest för min egna skull för jag känner mig väldigt osäker på detta.  Jag vill verkligen ha KOLL.

Hur detta kommer sluta vette fasiken – jag lär få mer administrativt arbetsuppgifter än jag har idag.  Det tilltalar mig faktiskt TROTS att jag är grym på den ”mjuka världen”.  Att ha detta i sitt CV är inte fel hur man än ser det.

Efter jobbet tog jag mig till gymmet, messade min f.d kollega först för dubbelkolla att hon skulle dyka upp som bestämt.  Jag hörde inte av henne så det var nära att jag bangade, men jag fick tala med mig själv med den barska rösten för att pallra mig dit. På väg dit så får jag ett mess av tränarkompisen att hon varit hos tandläkaren men att hon skulle dyka upp.  Jag åkte dit tidigare än henne som vanligt så jag fick 30 minuter på löpbandet innan hon dök upp.

Favvolåten att PowerWalka snabbt är ju LÄTT denna.. skulle kunna lyssna på den over and over

Kommentera

