Min tur.

Igår när jag kom hem så kom jag hem till ett hem som luktade gudomligt,  Jazz som var hemma igår hade lagat mat. Baconinlindade Rullader på lövbiff med Ädelost.  Junior hade gjort chokladpudding till efterrätt med grädde och fruit coctail till.   Och till det fick man vin till.   I was in heaven – let me tell U!!!!

Idag är ju Jazz på kurs, han åkte i ottan och tog bilen dit så jag har varit billös vilket jag erbjöd honom.  Tog en promenad till affären och shoppade lite för att stå för matlagningen idag.

Det blir köttfärsjärpar, klyftpotatis och Tzatziki.  Efterrätt blir Pannacotta.

Hoppas verkligen det blir gott. 

image

image

image

image

Kommentera

