Söndagslyx

Igår gick vi på bio och såg Interstellar, en film som lockade min kära då han älskar Science Fiction.  Han valde även att boka in oss på VIP-bion på Bergakungen.  Det var så jäkla lyxigt.  En timme innan filmen börjar så öppnar Vip-Loungen där det fanns en bar. Sagt och gjort vi åkte ner tidigare på stan för att äta och sen ta oss till bion klockan 16:00 där vi köpte oss en varsin öl och satte oss i lyxens boning. 🙂

Det kändes fasligt lyxigt och sedan de sköna skinnfåtöljerna i salongen.  Mycket plats för benen och sedan små bord mellan varje fåtölj.

Filmen var bra, Jazz tyckte även att den var SUPERBRA men riktigt så högt skulle jag nog inte säga. Mycket för att jag kanske inte är så intresserade av rymdäventyr såsom min darling är.  Mycket fysik snackades i filmen… Men det var mycket om relationer med, framför allt mellan pappa och dotter.. O satan va jag bööööööölade.

image

4 thoughts on “Söndagslyx

  1. Låter helt underbart… 🙂

    Är också intresserad av filmen…inte för temat eller skådisarna, utanför att den fått 9,1 hos Imdb. Inte många filmer någonsin i filmhistorien har högra betyg. Att se den blir alltså ett måste. 🙂

Kommentera

