Humorlösa personer är något jag har svårt för

Bland det mest avtändande jag vet är humorlösa människor. Sådana som inte kan se längre än näsan räcker.  Det fick jag ännu en gång belägg för..   Jag var tvungen att lägga ut en status på Fejjan igår

”Grattis alla män på internationella mansdagen. Så träffande att ni får dela den med internationella toalettdagen. Moahaha.”

Alla som känner mig VET att jag har humor, att jag bara gjorde detta på skoj!!,
Tog alla det på skoj ?
Svar NEJ

– Konstigt nu skriker kvinnan sig hes men var tog erat skrik om jämställdhet vägen nu!!!!!

– Är det att säga att män är skithögar? Tänk om samma sak skulle hänt på internationella kvinnodagen. Då hade man nog reagerat starkt.

Speciellt den första kommentaren för jag vet att det sitter en sur grinig bitter man bakom den frasen. En barndomsvän (de bodde i samma område plus att våra föräldrar umgicks väldigt mycket när vi var små. Jag funderade skarpt på att ta bort honom från min kompislista för någon månad sedan när han spydde GALLA över kvinnor som ammade sina barn på öppen plats.. Han kallade oss ÄCKLIGA bland annat.   Kära TaP gick igång på hans jävla påhopp.  Som sagt Bitter man som är singel (Undra varför??)

Nej tacka de som fattade grejen

– Skitkul!
– Snacka inte skit nu
– Då gäller det att inte hamna i nån taskig ”sits

One thought on “Humorlösa personer är något jag har svårt för

Kommentera

