Tillbaka till gamla takter

Jag har precis skjutsat Jazz till centralen – trots att det är söndag. Vi har ju blivit vana med att han stannar hemma till måndag morgon men de närmsta veckorna kommer han spendera i Norge vilket innebär att han lämnar Västra Götaland redan på söndag.  Kändes riktigt tungt då man just blivit van att ha hela helgen tillsammans.

Men helgen har varit bra – han kom lite senare i fredags så vi kollade bara på tv för att sen stupa i säng.

Lördag hade vi bestämt att vi skulle till Brothers – han skulle kolla efter en väst.  Till nyår.. Jag älskar ju väst till kostym.  Han hade en kostym som hade några år på nacken, svart sådan så vi skulle kolla på någon som kanske gick i mörkgrått eller nåt.. Slutade med att han hade plockat ihop en ny kostym

kostym
Till den blev det ju en väst till med.  En slimmad kostym som är snygg tillsammans med andra klädesdelar, jeans till exempel.

Visst.. han går in och skall kolla på en väst för typ tusenlappen och går ut med ett helt kit på ca 4000.. Jojo.. där ligger man i lä… haha*.. Men ack va stilig han var. Ser ju honom bara i jeans och tröjor.  Jag har aldrig sett honom i sådana här kläder… Sa till honom att han nu måste han använda sådana här kläder oftare.. 😛

Idag blev det mest hemmasysslor.. Fixade till antennsladden till Juniors tv. Sen fick jag för mig att jag skulle baka.. Jazz var på direkt så vi gjorde dubbel sats… Det tod sin lilla stund.

bak
Men NU skall jag lägga mig o kolla på veckans avsnitt av SoA.

3 thoughts on “Tillbaka till gamla takter

Kommentera

