Hur e det med hon som har sån koll?

Idag har varit en riktigt bra dag på jobbet, inte stressat ihjäl utan som det känts som man haft tid för att prata med båda kunderna och våra säljare.  En av säljarna hälsade mig på telefon med:

– Hur e det med hon som har sån koll?

Jo tack bra… sa jag trevande eftersom jag har allt annat än koll (med MINA mått alltså)

Sedan får jag återkoppling från en annan säljare via mail med:

– Tack så väldigt mycket för din alltid så snabba feedback.
   Du är guld värd för ”Företaget” 

Det känns så galet bra med tanke på att jag bara jobbat där i drygt 3 månader nu och fortfarande är på ytan och skrapar.

One thought on “Hur e det med hon som har sån koll?

Kommentera

