Att hitta nya vägar

Jag har googlat rätt mycket om Kindle läsplatta eftersom det är tanken att det skall bli julklapp till kärleken min. Blev lite nyfiken på hur ”lätt” det är att fixa böcker. För Jazz skulle så kan man´nog inte kolla de vägar som jag gör med tanke på att han har ett lätt skruvat bokinrtresse (Science fiction bokhandeln är hans Mekka och vanliga bokhandlar fnyser han åt)  Men för min del så är det ju jäkligt smidigt med att kunna logga in på Bibliotekets hemsida och låna böcker. (3 e-böcker/veckan är max) Kollade runt lite och har nu laddat ner en bok som jag läser på min vanliga surfplatta. Funkar ju bra det med. 🙂

eldvittnet
Om detta är något som kommer passa mig kommer även jag skaffa mig en läsplatta, dock ingen kindle eftersom de inte var kompatibla med Bibblans böcker.

Kommentera

