Att ta den lätta vägen – eller att värna om sin tid

Något konstigt har helt klart hänt.. Jag som en gång var en bokslukande person har kommit till en ny fas i mitt liv tydligen.  Man kan se det på 2 olika sätt

”Att ta den lätta vägen – eller att värna om sin tid”

När jag kollade upp Bibblans version av e-böcker hittade jag ju även att man kan låna ljudböcker så jag testade en sådan.. Lyssnade 1 ½ timme.. spännande och så.. missförstå mig inte.. den var bra.. Men så kollade jag på klockan.. va faaan.. bara 1 ½ timme.. var ju 17 timmar kvar på boken.  Så vad gör hon??

Hon kollade swefilmer om det var en bok som filmatiserats.. Jajamensan. 🙂

makt

… så nu har jag sparat drygt 15 timmar av mitt liv.  Bra va?? 😀

One thought on “Att ta den lätta vägen – eller att värna om sin tid

  1. Jag har INTE lugnet för ljudböcker .. Läsa kan Jag utan problem … Men när jah lyssnar på nån annan brukar det oftast bli så att jag ” flummar” iväg i min egna värld 🙂

Kommentera

