Att äta mig genom December

Jag har nyss kommit hem efter att jag varit på Joe Farelli och fått god mat tillsammans med min pensionärskollega och med Finansbolaget.  Jag gjorde ett snabbt beslut på vägen hem när jag skulle ställa bilen att INTE göra så.. så jag körde in i stan och ställde bilen. Därför ingen alkohol.

Maten var som sagt svingod. Havskatt till varmrätt och Tiramisu till efterrätt.

Nästa veckan är det Julbord med jobbet på torsdag, lördag är det julbord tillsammans med Darlingens jobb… o idag blev det bestämt att tisdag blir det en vända ut med gamle chefen och kollegan.

Skall äta mig genom December tydligen. 🙂

3 thoughts on “Att äta mig genom December

Kommentera

