När man gör en sak dubbelt

 

 

 

En av julklapparna till Jazz är dessa hörlurar var ju tanken. Han kollade in dem på ”Lets deal” men systemet strulade när han skulle beställa ett par sådana så det lade jag ju på minnet.  Beställde därför ett par sådana på Lets Deal i slutet på november och då fortfarande inte dykt upp plus att det står att jag inte hade några inköp på sajten så tänkte jag att Fine, det strulade och beställde ett par på Groupon istället (där de dessutom var billigare) Tänkte att de inte kunde vara vilket jäkla skit som helst med tanke på att de kostade flera hundralappar till ordinarie.

Hörlurarna kom i slutet på förra veckan i ett vadderat kuvert… o materielet var typ ”hård plats”…. helt fel för mina öron märkte jag. (hade de suttit skönt hade jag ju kunnat tänka mig köpa till mig själv, så skönt att slippa sladdar o använda blåtand istället)

image

 

Men idag fick jag kolla mitt kort och såg att den faktiskt var dragen på Lets Deal så jag mailade dem och vänligt men bestämt bad dem checka upp det och sedan sätta tillbaka pengarna på kontot.

Går sedan ut till brevlådan och vad ligger inte där om inte ett par… haha.. så nu har jag i mitt ägo ett par röda och ett par blåa.  Mina killar i mitt liv får en varsin alltså.

Fick kasta mig på mailen och maila dem igen att bortse från mitt mail, att varan faktiskt kommit idag.

Kommentera

