Blixtvisit

Igår när jag ringde bossen för att tala om att jag faktiskt levde så sa jag till henne att jag trots att jag kommer fortsätta vara hemma skulle komma in på kontoret som idag. Detta för jag hade lovat min kontakt på finansbolaget att maila över en specifik månadslista lite tidigare än vanligt.  Att istället skicka den till honom 18:e o inte 25 som jag brukar.

Sagt och gjort – satte mig i bilen vid 11 och åkte till jobbet, på väg dit så kändes det rätt bra.. jag kanske har blivit frisk??
Jo tjena.. väl på plats så svettades jag som en gris och andfådd och bara längtade till soffan.  Mailade listan och gav mig hemåt. (körde förbi stället där jag fick köpa Jazz julklapp dock – läsplattan Kindle som han pratat om, så nu e det bara pengar till Junior sen är alla klappar färdiga. 🙂 )

Men nu får jag bädda ner mig igen… *gäsp*

One thought on “Blixtvisit

  1. Önskar dig en God Jul Ia!

    Hälsningar från ett Umeå i total julstämning med snö på varje gran och gren. 🙂

Kommentera

