Förberedelser

image

Imorgon skall jag fixa lite soppa. Det blir soppa för en vecka.. till en början i alla fall. 2 veckor är tanken dock. Jag har gått på soppadiet förut men då var det soppa hela tiden men denna är uppbyggd på att man får äta andra saker men specifika saker o specifika dagar. Vi är några på jobbet som kör detta o då kan det ju bli en grej av det.  Nästa vecka kommer dessutom Jazz att hålla sig på vägarna så det inte finns en distraktion här då. ( vilket vi verkligen behöver nu efter 3 veckor tillsammans)

Så wish me luck

Efter denna vända skall jag sedan ta tag i mitt liv o kropp. Hoppas på mer energi o att jag skall komma igång med träningen.

6 thoughts on “Förberedelser

  1. Jag älskar ju soppa! Fast inte skulle jag kunna äta samma soppa i två veckor, egentligen konstigt då folk kan äta samma frukost i 40 år.
    Det enda jag har att invända är meningen att ju mer soppa man äter – ju mer fett förbränns. Det är inte sant. Det borde ist stå – ju mer soppa man äter ju mättare blir man.
    Lycka till!

    • Håller med dig om det där med förbränning. Jo tjena liksom. ☺ Jag själv e ingen soppmänniska alls så det blir en utmaning. Men en vecka skall jag väl stå ut. ☺

  2. Själv förbereder jag en sockerdetox, eller generell detox. MNK och jag anmälde oss till 30 days challange på gymmet. Sockerfritt, träna minst tre ggr vecka och hälsosamma val, ungefär så. Jag måste bli piggare och få mer energi annars gäller livsuppehållande maskiner. Kan man bli tröttare?

    Lycka till med soppan :).

    • Just nu räcker min ork till att ta mig till o från jobbet o överdoserar med socker. .. så detta får starta mitt nya liv… Skall bara fortsätta sen bara.

Kommentera

