Tv avstängd.

image

Kl 5 ringde mobilen, znoozade 10 minuter o gick upp sen. Satte på mig träningskläderna o gick ut till bilen när jag var klar. Åkte till gymmet o prick 06.00 står jag på löpbandet. En timme senare kliver jag av. Under denna timme tog jag till o med icke-titta-på-tv på allvar så jag stängde ner skärmen. E
Allt för att slippa lockas att snegla på nyhetsmorgon.

På jobbet 7.30 o taggad inför jobbet. Börjar ju bra… halva styrkan borta dock pga sjukdom o vab. Det är ju Vabruari nu så.:evil:

Jobbet gick ändå rätt bra. Inte så att jag stressade ihjäl mig, mycket ja.. men jag skrev ner ”att-göra-lista” för att inte nojja över att inte hinna. Den grejen kommer jag försöka fortsätta med.

Skulle ha jobbat över men fick sms från Jazz att han kom hem i vanlig tid plus att han skulle fixa mat, korvstroganoff på mjölk o creme fraise. Var riktigt gott.

Så nu sitter jag här o dricker kaffe o soffan…. tv:n e avstängd. Skall köra igång lite tvättmaskin sedan o röja lite innan man kan börja räkna ner inför kl 22 då det e dags o sova igen.

Imorgon e det fokus som gäller. Yeeey

One thought on “Tv avstängd.

Kommentera

