Att välja sina ord.

Det e nåt som Jazz inte är världsbäst på. Imorse kl 5 när jag står o drar på mig träningskläderna för 4 ggn denna vecka o jag säger lite tyst.

IDAG känns det tungt.. Idag är jag less.

Min darling säger då

– men det e ju bara 4 dagen!!!

Om blickar kunde döda hade han varit stendöd vill jag lova.

Att gå upp 5 är inte problemet… var bara jäkligt trött o sliten o ville att veckan skulle vara över. Inte för att gå tillbaka till gamla vanor utan för att sprida ut träningspassen istället för7 pass i veckan är för mycket för en nybörjare. 3-4 hoppas jag kunna landa på.
Jazz som inte tränat ett pass på länge har liksom inte tillåtelse att säga nåt. Punkt.

Under den timmen som jag var där tänkte jag flera ggr att jag skulle ”nöja” mig med 30.. 45 minuter. .det e ju bättre än inget… men så fick det mentala övergreppet o jag slutade när jag kom till 60 minuter

Trött nu. .. jobbade en timme extra innan jobbet o en timme efter jobbet. Samlar komptimmar som attan nu. Har nog samlat ihop 60 timmar på detta halvår. (Å då tog jag ändå ut nån dag i mellandagarna)

Kan va skönt att kunna ta ut lite ledighet sen.

One thought on “Att välja sina ord.

  1. Ha! Ja, där skulle han väl hållt sin mun stängd. 🙂 Är man inte van vid att gå upp så tidigt varje dag, och dessutom inte är en som tränar just så/regelbundet för tillfället så är det väl inte så konstigt om en är trött? Nä Jazz. Gör om. Gör rätt 😉 Jag hejar på dej! Man lär sig alltid något nytt när man testar nya saker att göra. Kram!

Kommentera

