Dag 6

image

Jag o Jazz har varit på gymmet nu på morgonen.  Efter det frukost Yummie Yummie.  En skön dusch o här ligger jag i soffan o skall läsa lite….. iklädd mina nya mysbyxor ”att ENBART ha på sig hemma” Ett klipp på Klädkällaren där vi var förra helgen. SJUKT sköna.  Precis som jag känner mig i kroppen nu. Dag 6 o sjätte trömingspasset avklarat.  Imorgon e det La Finaaaal. 🙂

Tänkte jag skulle till gymmet på måndag dock… för att träffa träningskompisen eftersom det e så länge sen. Blir nog mån, ons o fredag nästa vecka.   O kanske en vända under helgen eftersom Jazz fått lite blodad tand.

2 thoughts on “Dag 6

  1. Skönt att ha ett mål i sikte. Själv harvar jag med den förbannade soppan. 1 vecka gjord i morgon, sedan är det bara…. eeeehhh…. tre(?)…. kvar. *haha*

  2. Vad duktig du har varit 👍

    Jag försöker hålla att gå upp tidigt men det blir inte vid fem, snarare sex. Borde skärpa till mig där.
    Träningen ligger jag lite efter med, måste bli bättre. Från två pass om dagen till ett varannan, var tredje dag är ju inte så bra.

    Kram

Kommentera

