Kaffebesök och vilodag

Det ringde på dörren på jobbet (ingången är på undervåningen och vi turas om att springa ner och öppna)… Gissa om min stora förvåning när jag springer ner och skall öppna och en av mina gamla jobbarkompisar står där.. Han är en av dem som gick till det andra företaget (där mina 2 f.d chefer jobbar nu)

– Jag hade bara vägarna förbi och tänkte att va fan, jag ringer på och ser om du har tid med en fika.

Sagt och gjort – en kaffe senare så vinkar jag av honom i dörren.  Lite snopen blev jag allt för den personen är typ den som jag saknar minst från det stället… hahahaha

Jobbar på men stänger ner datorn precis när arbetsdagen tar slut (skall jobba över imorgon är det tänkt)… Ikväll har jag typ inte gjort något.. Tv:n har iofs stått på men jag har kollat 30 minuter totalt.  En film på datorn blev det istället.

Nu skall jag packa ihop träningsväskan – ett pass imorgon bitti tror jag allt att det blir.

Får sova själv i sängen inatt dock då Jazz är i grannlandet just nu.

Junior är o spelar hockeymatch o kommer hem senare, skulle även ha med sig en kompis som skulle sova över. Det är ju sportlov och de skall iväg o åka snowboard imorgon.

Kommentera

