Jag VANN!!

winner

Imorse när klockan ringde vid 5 så startade världens diskussion i mitt huvud,  för det var allt annat än en självklarhet att jag skulle ta mig till gymmet… OJ vad nära det var att jag vände på mig och somnade om. Många gånger svängde beslutet mellan Ja och Nej…. men till slut vann JA

Så jag tog mig till gymmet innan jobbet.  Och efter kändes det för jävla bra.. inte bara för att jag tog mig till gymmet utan för att jag vann den diskussionen med mig själv inatt.

Lägger det till Positiva kontot. 🙂

Kommentera

