Ehhhhh?

image

Jag kör med min mat o träningsapp, nu mest för att hålla koll på hur mycket jag stoppar i mig . På ett ungefär i alla fall.

Blev LIIIIITE konfunderad på ”tipset” jag fick i appen.  …. för förutom de drygt 400 ge räkor (med skal ) som jag åt har jag noterat 5 glas rödvin.. . Käkade ju thaibuffe på lunchen o är INTE noterad som en kalorisnål  sådan.  O lik förbannat  får jag detta tips?

Räkor som är nyttig mat när man försöker gå ner i vikt.  Ja jösses.

Nu har min kollega skaffat sitt träningskort så morgonträningen kommer strax bli en rutin av.. . Check

Kommentera

