Att känna sig Lost

försäkringar
Jag fick ett meddelande från min träningskompis igår att ”inte glömma att kontakta försäkringsbolaget”… Mitt svar blev det

– ???  Varför det???

Fick veta att det Måste man göra för att gardera sig ifall det blir strul.

Jag vet ju inte ens vad man skall göra så nu har jag mailat Unionen och berättat vad som hänt och fråga om de kunde ge mig tips för vad jag skall tänka på.   Mailade även mitt försäkringsbolag där jag har min hemförsäkring och frågat om samma sak.  Och till sist till försäkringsbolaget som jag har en extra försäkring via jobbet (som var samma försäkringsbolag) med samma innehåll.. (klipp och klistra är vad min hand klarar av nu.)

Jag känner mig HELT lost.. :-/  Men efter Helvetesveckan så har jag lärt mig att inte skjuta upp saker så.

4 thoughts on “Att känna sig Lost

  1. Troligen kommer det landa en summa pengar på ditt konto. Tur i oturen. Man får kompensation för akutavgiften och sen får man en sudd för sveda och värk. Det har i alla fall de jag känner som gjort illa sig fått. 🙂

    • Jag blev så snopen. Det är ju mitt egna fel. Hade förstått om man blir sjukskriven en längre tid för inkomstbortfall. . Men skall göra allt för att det inte skall påverka.

      • Min karl cyklade omkull på eget bevåg och fick en lagom sudd att trösta sig med. Då hade han inte ens en stukning, men väl en hjärnskakning. En brytning borde rendera tillräckligt för att köpa ett rejält gäng sportbh:ar. 😀

Kommentera

